Søk i denne bloggen

tirsdag 7. februar 2012

Starter med noe jeg ikke kan...

Hei alle håndarbeidsglade damer der ute! :-)
Nå skal jeg (endelig) prøve meg på dette med blogging :-P Kan ingenting om dette her, men må jo bare prøve så godt jeg kan. Har en sønn på 12 år, som jeg håper kan hjelpe meg innimellom.
Synes det er så koselig å lese og kikke på andres blogger, og du verden så mye inspirasjon og glede det har gitt meg, mang en kveldsstund. Men, det har jo sin bakside også... For jeg må innrømme at timene raser avgårde når jeg googler meg innover i denne uendelige, fantastiske blogg-verdenen .....Timer som jeg egentlig skulle brukt på syrommet mitt! ...men jeg skal jo BARE innom å se etter inspirasjon, og vips er kvelden over... Jaja, men som jeg koser meg :-))
Ser jo at dere som er eksperter på dette, har fått til fine farger på siden deres og fine headinger... Vel, det får komme etterhvert hos meg :-) Må prøve og feile litt først....
Er litt bekymret for at dette tar for mye tid for meg, ettersom jeg knoter sånn med hvert innlegg, men det går seg vel til :-) Trøster meg selv nå.... VELKOMMEN inn skal dere alle være uansett!

Ingen kommentarer: