Søk i denne bloggen

søndag 19. februar 2012

Jule-ufoer...





Bestemte meg for å ta med jule-ufoene mine til Rognan, for å få de ferdige en gang for alle... De skulle jo bli ferdige før jul da, men det rakk jeg selvfølgelig ikke... som vanlig... blir alltid for travelt før jul... Det er ikke så morsomt å sy på juleprosjekter i januar, men jeg stålsatte meg og fikk ferdig disse juleputene (som jeg fant mønster på i Familen 2010? ) og kom langt på quiltingen av juleteppet mitt. Det heter Snowball Fun og er designet av Lynette Anderson, USA. Jeg har aldri sydd et så "stort" teppe før, så jeg grudde meg til quiltingen. Derfor ble det enkelt, in the ditch... Var på forhånd bråbestemt på KUN å bruke "gamle" stoffrester, så ingen ting er nyinnkjøpt til dette teppet, og som bakpart brukte jeg fleezepleddet som jeg sov under da jeg reiste med nattoget på turen til Rognan :-) "Snedig"! (Selv om flere mente jeg burde spandert på fint tøy og vatt som bakpart...) (Okey, neste gang kanskje...) På bildet ligger teppet på gulvet, så snøballene er enda ikke festet... Nytt bilde kommer når det engang henger ferdig på veggen, ....forhåpentligvis i god tid før jul 2012....

Ingen kommentarer: