Søk i denne bloggen

søndag 11. mars 2012

Pass/reisemappe


Fikk tips av ei syvenninne om denne reisemappen, som hun hadde sydd flere av. Mønsteret er fra MyQuilt's blad nr 4/11, og mappen har flere lommer som gir plass til EU-kort, pass, småpenger, penn og billetter. Utrolig snedig! (som vi sei i Trøndelag). Ingen pass tuller seg bort i skap og skuffer når de ligger pent og pyntelig i en sånn reisemappe :-)
Stoffene fant jeg hos Olaugsquilt og de er selvfølgelig reiserelaterte :-) Falt for dette New York stoffet som preger utsiden av mappen og inni valgte jeg et stoff prydet med all verdens pengesedler/mynter/stempler. Skal sy flere mapper etterhvert, alle i familien må jo ha hver sin.
Er i tenkeboksen på om jeg skal reise til USA til sommeren, (min mellomste datter er der på High School dette skoleåret), så da trenger jeg jo en reisemappe i New York-stoff, må vite! ;-))
Meeen.... liker ikke å fly, så blir vel værende i tenkeboksen til det er forsent :-P ......Vel, uansett e det jo snedig med ei reisemappe :-))

Ingen kommentarer: