Søk i denne bloggen

søndag 18. mars 2012

Min datter's nye pengepung

Det er så koselig at min eldste datter (21 år)plutselig har blitt interessert i min store hobby; søm. ...har sydd siden hun ble født :-)
Hun var hjemme forrige helg og kikket på syblogger (!) og lette i stoffbunken min (det har aldri skjedd før !) og ønsket seg veldig denne her :-) Artig!
Mønster: Bente Malm's punger og brillehus

Vi var på bytur også, og var innom Husquarnabutikken i Namsos; fordi hun ville selv velge ut et stoff til en mappe til sin nye Ipad :-)

Hun valgte dette stoffet: Kjempefint!
Jeg valgte å sy en kortholder og en myntpung som skal ligge inni pengepungen, men Ipadmappe skal det også bli :-)
Mønster på kortholderen fant jeg på bloggen til Nancy's Couture

2 kommentarer:

iNE sa...

Åh, så fin dem vart! :-)

Linda sa...

Kjempefine!