Søk i denne bloggen

torsdag 1. mars 2012

På besøk hos Quiltegården




Rakk en "snartur" innom min favorittbutikk i går, da jeg var i Trondheim. Det er alltid så hyggelig å stikke innom hos Siv, og tenk hun kjenner meg igjen hver gang jeg kommer... Og det kan gå måneder mellom hver gang :-) Hun var travelt opptatt med forberedelser til årets store happening i Bergen, NQF's årsmøte 16. - 18. mars! Der skulle jeg så gjerne vært, men har arbeidshelg..... Quiltegården vant beste butikkstand i Tromsø i fjor, og det er vel fortjent: En nydelig butikk :-)
Viser her min siste investering: Stoffer som skal brukes til Bente Malm's portemonèer.... og tykke strikkepinner som skal bli håndtak til Anne Pia Godske Rasmussen sin strikkeveske :-) Danske Anne Pia kommer for å holde kurs i Mosjøen 14. og 15. april, med utganspunkt i hennes bok Flower Power Patchwork. Skulle så gjerne vært der også, men.... har arbeidshelg :-( Strikkeveska hennes skal jeg uansett sy, en vakker dag :-)

2 kommentarer:

Min Quilte krok sa...

Hei snalla:-) så mye fint du har shoppet i Trheim;-)
Håper vi sjåast snart
Snelle klem

Anne`s quiltehjørne sa...

Hei Snuppa! :) Ja, kan ikke unngå å få med seg noe hjem når man er innom der :-)
Ser frem til et vis og fortell-treff på Nyrudstu Cafè snart :-))

Klem!